Reklamace

Postup při výměně, vrácení nebo reklamaci zboží

  • Nepoškozené a nepoužité zboží je možno ze zákona vrátit bez udání důvodu do 14 dnů (od vyzvednutí zásilky).

  • Zboží musí být vráceno v původním stavu - v nepoškozeném originálním obalu a shodným ev. číslem (např. číslo šarže).

  • Před odesláním zboží nás, prosím, nejdříve informujte e-mailem  nebo telefonicky (kontakty níže). Pro rychlejší vyřízení uvádějte číslo objednávky. V případě vrácení zboží uveďte i číslo Vašeho účtu, platbu odešleme po převzetí zásilky.

  • Ke zboží přiložte vyplněný reklamační formulář  a odešlete na naši adresu. (V případě, že z jakéhokoliv důvodu nemůžete využít reklamační formulář, napište k reklamaci průvodní dopis s Vašimi požadavky a číslem objednávky.)

  • Poštovné i balné je hrazeno zákazníkem. Prodejce uhradí náklady pouze v případě, že odeslal vadné nebo jiné zboží, než bylo uvedeno v objednávce.
  • formulář pro reklamaci

DORUČOVACÍ ADRESA:
(REKLAMACE, SKLAD, PŘÍJEM ZBOŽÍ)
Tomáš Krkoška 
Slupská 1157/3
Plzeň 32300


✉  cbdmylife@seznam.cz

☎  +420 608251414

Podrobné informace o reklamaci nebo poučení o odstoupení od smlouvy naleznete v Obchodní podmínky.

 

Používáme ověření věku Adulto