Reklamace
Reklamace, výměna nebo vrácení zboží
Postup při výměně, vrácení nebo reklamaci zboží
- Nepoškozené a nepoužité zboží je možno ze zákona vrátit bez udání důvodu do 14 dnů (od vyzvednutí zásilky).
- Zboží musí být vráceno v původním stavu - v nepoškozeném originálním obalu a shodným ev. číslem (např. číslo šarže).
- Před odesláním zboží nás, prosím, nejdříve informujte e-mailem nebo telefonicky (kontakty níže). Pro rychlejší vyřízení uvádějte číslo objednávky. V případě vrácení zboží uveďte i číslo Vašeho účtu, platbu odešleme po převzetí zásilky.
- Ke zboží přiložte vyplněný reklamační formulář a odešlete na naši adresu. (V případě, že z jakéhokoliv důvodu nemůžete využít reklamační formulář, napište k reklamaci průvodní dopis s Vašimi požadavky a číslem objednávky.)
- Poštovné i balné je hrazeno zákazníkem. Prodejce uhradí náklady pouze v případě, že odeslal vadné nebo jiné zboží, než bylo uvedeno v objednávce.
- formulář pro reklamaci
DORUČOVACÍ ADRESA:
(REKLAMACE, SKLAD, PŘÍJEM ZBOŽÍ)
Tomáš Krkoška
Slupská 1157/3
Plzeň 32300
✉ cbdmylife@seznam.cz
Podrobné informace o reklamaci nebo poučení o odstoupení od smlouvy naleznete v Obchodní podmínky.